مجموعه آمیسا شما را به خرید بهترین محصولات مستربچ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه مستربچ پت با مناسب ترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارامترهای تعیین قیمت انواع مستربچچالش ها و موانع پیش رو در صادرات مستربچفروش عمده مستربچ پت در بازار تهران

در صنعت تولید پت، از یک نوع ماده افزودنی برای بهبود خواص این محصول استفاده می شود، که مستربچ پت نام دارد؛ وجود آن، اهمیت بسیار زیادی در ساخت اکثر محصولات پلیمری خواهد داشت چون موجب تقویت آن ها می شود، شرکت های خرید و فروش بدون واسطه مستربچ پت این محصول را با مناسب ترین قیمت ممکن و در حجم کلی یا جزئی به دست مصرف کننده ها می ی هرسانند و سود کمی برای آن در نظر می گیرند.

خرید بدون واسطه مستربچ پت با مناسب ترین قیمت

پارامترهای تعیین قیمت انواع مستربچ

پارامترهای تعیین قیمت انواع مستربچ اگر بخواهیم توضیحات مختصری را در مورد مستربچ خدمت شما ارائه دهیم باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول در اصل به عنوان یک نوع افزودنی با پایه پلیمری در نظر گرفته می شود که از آن در تولید محصولات پلاستیکی مختلف استفاده می گردد و تکمیل کننده فرمولاسیون آن ها است، برای تعیین نرخ خرید و فروش انواع مستربچ به فاکتور های مختلفی توجه می شود که در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره خواهد شد:

  1. یکی از عوامل تعیین نرخ محصول مورد نظر توجه به نوع پلیمر پایه به کار رفته در تولید مستربچ است که باید نهایت سازگاری را با نوع محصول تولیدی و ترکیبات تشکیل دهنده آن داشته باشد و با آن ها واکنش شیمیایی ایجاد نکند.
  2. در ضمن نرخ این محصول بر اساس ویژگی هایی مانند میزان مقاومت حرارتی، دمای ذوب شدن، ضد آب بودن، میزان کشش مولکولی و غلظت محصول و شکل ظاهری آن تعیین می شود.
  3. یکی دیگر از فاکتور هایی که در تعیین قیمت این محصول تاثیر دارد نوع مستربچ می باشد، با توجه به این عامل می توانیم انواع این محصول را که شامل مستربچ پرکننده، رنگ دهنده و افزودنی هستند نام ببریم که هر یک ویژگی های خاصی به کالای تولیدی می بخشند.
  4. به علاوه میزان پایداری یا ثبات پیگمنت های رنگی مورد استفاده در تولید مستربچ نیز اهمیت زیادی در تعیین نرخ آن دارد.

چالش ها و موانع پیش رو در صادرات مستربچ

چالش ها و موانع پیش رو در صادرات مستربچ با توجه به کاربرد های زیادی که انواع محصولات پلاستیکی مانند بطری های پت در دنیا دارند، تولید محصولاتی چون مستربچ که به عنوان ماده افزودنی در این لوازم پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند اهمیت زیادی دارد و فروش این محصولات نیز می تواند رونق فراوانی داشته باشد و به کسب درآمد ارزی برای کشورها کمک کند، با در نظر گرفتن این موضوع ایران نیز به فعالیت در این زمینه وارد شده است.

اما صادرات گسترده مستربچ به خارج از کشور محدودیت های خاصی دارد که ممکن است برای برخی از تجار مشکل آفرین باشند و ما در ادامه این مطلب به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. یکی از مشکلات صادرات محصول به هزینه های بالای حمل و نقل کالا از ایران به کشور های دیگر مربوط می شود که تحت تاثیر نحوه ی صادرات قرار می گیرد.
  2. دومین مشکلی که در این خصوص وجود دارد شامل هزینه های خیلی زیاد مالیات و نرخ ترخیص کاری کالا از مرز ایران است که توسط اداره گمرک مرزی دریافت می شود.
  3. همچنین امر بسته بندی صحیح این محصول نیز مخارج زیادی در پی دارد که بر مشکلات صادرات آن اضافه خواهد شد.

فروش عمده مستربچ پت در بازار تهران

فروش عمده مستربچ پت در بازار تهران واحد های پخش و فروش عمده مستربچ پت گرانولی یا پودری پلی پروپیلن، این محصول را به صورت یکجا و بسته های خیلی بزرگ از کارخانه های تولید کننده خریداری کرده و سپس با کمک شعبه های مجاز خود در سطح بازار تهران و سایر شهرستان های ایران توزیع می نمایند و با قیمت مقرون به صرفه ای به دست عموم مردم می رسانند.

از آنجایی که مصرف کننده های این محصول عمدتا مراکز تولید کننده بطری پت بوده و آن را در حجم بالا سفارش می دهند ممکن است از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوند که موجب کاسته شدن از هزینه های آن ها است و توانایی خرید آن ها را تا حدی افزایش می دهد.

فرزانه مقدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

تماس با ما

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرزانه مقدم

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123365271

phone icon شماره تماس: 09359975453

مجموعه آمیسا شما را به خرید بهترین محصولات مستربچ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *